Barack, lime, maracuja és banánízű sörrel igyekszik betörni a gigantikus méretű kínai és vietnami piacra a Hello Kitty . 

A termék piacra dobása dupla csalival próbálja behálózni az új fogyasztókat: a Hello Kitty egyrészt rendkívül népszerű Ázsiában, másrészt a nők nem igazán isznak. Az édes italokon viszont alig érezni az alkoholt, így szándékuk szerint könnyen új csoportokat nyerhetnek meg az alkoholfogyasztás ügyének. 
Bár nincsenek megbízható adatok a kínai alkoholfogyasztás mértékéről, a World Health Organization becslései szerint az utóbbi időben "járványszerű méreteket öltött" az országban, legalábbis a férfiak körében. Egy kínai felmérés szerint ugyanis míg a férfiak több mint fele tartja magát rendszeres fogyasztónak, a nőknek csak 15 százaléka iszik néha. Az alkoholisták esetében viszont már sokkal nagyobb az eltérés, hiszen egy alkoholista nőre 33 alkoholbeteg férfi jut. 


Kapcsolódó: Hello Kitty játékok / Nagyon sok Hello Kitty játék